Yves Rocher adventkalender

16:00:00


Yves Rocher brengt dit jaar voor het eerst een advent kalender uit! Ik ben naar de winkel gegaan om te zien hoe hij er uit ziet en wat voor spullen in de kalender zitten. Klik verder voor meer informatie

De kalender kost €39,90 en bevat 24 producten en komt in een mooie recyclebare verpakking.  



Dit zijn alle producten die je in de kalender vindt. Onderaan vind je een lijst met alle producten meer in detail. 

In het kort krijg je bij deze kalender: 3 douchegels, 3 nagellakjes en 1 nagel verharder, 2 parfums, een aantal haar producten en een aantal make-up producten. (Volledige lijst vind je onderaan).

Het is een mooie mix van producten! Bij deze kalender heb je alle soorten verzorgingsproducten gaande van ontsminkers, douchegels, bodymilks tot shampoo. Kort gezegd met deze producten heb je alle producten in huis die je maar nodig kunt hebben voor een volledige verzorging.  


Zo had de winkel de producten uitgestald, ziet er mooi uit!

Ik ben fan van deze kalender! Je haalt zeker je geld uit deze box., de waarde van alle producten is veel hoger dan de 39,90 € die je betaald.

De parfums zijn mini's maar beide parfums heb ik al eerder gekocht en ik ben er fan van! Daarnaast vind je veel diverse producten in deze box.

 Het enigste minpunt dat ik kan bedenken is de make-up. De kleuren van de make-up die je ontvangt verschilt per kalender dus het kan dat deze niet je kleur zijn dat is een risico dat je moet nemen.

Als ik deze kalender vergelijk met deze van l'occitane en the body shop dan scoort hij zeker goed. Deze is de goedkoopste van de drie kalenders en je krijgt bij deze veel meer diversiteit dan bij de body shop kalender. L'occitane biedt ook veel diversiteit aan maar wel tegen een iets hoger prijskaartje.

Als ik dan terug kijk naar de l'occitane kalender dan vond ik de diversiteit leuk maar het bleef enkel bij skincare bij yves rocher krijg je er ook make-up bij. Dus dit is meer een all round beauty kalender maar in mijn ogen zijn de producten van l'occitane wel van beter kwaliteit. Mijn ervaring met de yves rocher producten is nogal wisselvallig soms heb je een heel goed product en soms een verschrikkelijk.

Als ik even alle drie kalender naast elkaar leg dan blijft voor mij de keuze over tussen Yves Rocher en L'occitane. Om te kiezen zou ik dan moeten kijken naar wat je zoekt in een kalender: als je goede skincare producten zoekt met veel diversiteit --> L'occitane
Als je een leuke mix skincare / make-up producten zoekt met goede en soms wisselvallige producten die bovendien goedkoop is (en zeker in de vergelijking met de totale waarde van de kalender) --> Yves Rocher

Mijn persoonlijke tussenstand van alle adventkalenders:
1. L'occitane / Yves Rocher
2. The body shop

Dus als je opzoek bent naar een leuke kalender dan is deze zeker het overwegen waard.

Rosalie
X

Volledige lijst met producten:

  • Express oogmake-up reiniging - 50 ml
  • Kalmerende micellaire reiningslotion 2 - in - 1 -- 50 ml
  • Kalmerende hydraterende crème voor de gevoelige huid - 10 ml 
  • Intense glansshampoo - 50 ml
  • Voedende & herstellende shampoo voor zeer droog of beschadigd haar - 50 ml
  • Crèmeshampoo voeding & glans droog haar - 50 ml
  • Nachtverzorging - 30 ml
  • Lippenbalsem met Karitérboter - 4,8 gram
  • Ultra voedende bodymilk zeer droge huid - 30 ml
  • Plantaardige peeling voor het lichaam - 30 ml
  • Langdurige hydraterende handcrème - 30 ml
  • Douchebalsem heel voedend - 30 ml
  • Comme une evidence - 7,5 ml
  • Quelques notes d'amour - 5 ml
  • Nagel verharder - 5 ml
  • Nagellak - 5 ml (3 verschillende - kleur verschilt per kalender)
  • Oogschaduw - 2,5 gram (2 verschillende kleuren - verschilt per kalender)
  • Lipstick - 3,7 gram (kleur verschil per kalender) 
  • Douchegel geur Mandarijn & cederhout - 50 ml
  • Douchegel geur Amandel & oranjebloesem - 50 ml
  • Douchegel Bourbon vanilla - 50 ml

You Might Also Like

0 reacties

Laat hier je reactie achter! Ik hoor graag wat je van het artikel vindt

contacteer mij!

Naam

E-mail *

Bericht *

About Me

Popular Posts