Lush Buffy - review

08:00:00


Sinds ik in Brussel werk ga ik regelmatig de lush binnen. Ik kan meestal de verleiding niet weerstaan en ik kom meestal met nieuwe producten naar buiten. Een tijdje geleden kocht ik deze lush Buffy bar, dit product is zowel een scrub als bodybutter. 
Ik ben deze bar nu al een tijdje aan het gebruiken en ik ben ongelooflijke fan van deze bar. Ik ben vorige week zelfs al een nieuwe gaan kopen voor wanneer deze opgeraakt. 

Ingrediënten:
Cacaoboter, Sheaboter (Butyrospermum parkii), Gemalen Rijst (Oryza sativa), Gemalen Amandelen (Prunus amygdalus dulcis), Biologische Gemalen Adukibonen, Parfum, Lavendelolie (Lavandula augustifolia), Citroenolie (Citrus limon), Citral, Limonene, Linalool

Gebruik

Deze bar masseer je over je vochtige huid. De gemalen rijst, amandelen en adukibonen verwijderen dode huidcellen, terwijl de mix van lavendelolie, cacaoboter en sheaboter voor hydratatie zorgen. Na het masseren was je de scrub residu weg en de oliën trekken dan meteen in. 

Resultaat:

Ik gebruik deze bar nu al een paar maanden en het resultaat is ongelofelijk. Ik heb al heel mijn leven last van keratosis pilaris (onstoken haarzakjes, ziet er uit als kippenvel) en dit vooral op mijn benen en armen. Sinds ik deze bar gebruik is dit ongelovelijk fel verminderd, vooral op mijn armen en onderbenen heb ik er opmerkelijk minder last van. Ik ga nu extra goed scrubben op mijn boven benen en hopelijk is het daar binnenkort ook minder. Ik heb de afgelopen jaren heel veel dingen geprobeert om er van af te geraken maar tot nu toe werkte niets echt goed (het resultaat was meestal maar van heel korte duur) totdat ik dit product begon te gebruiken.

Daarnaast voelt mijn huid ook goed zacht aan, is het product fijn in gebruik en gaat het lang mee.

Ik ben alleszinds volledig overtuigd van de goede werking van dit product, dit is een product dat ik zeker ga blijven gebruiken en zou ik mensen die ook last hebben van keratosis pilaris hebben ook zeker aanraden. 


Deze bar heb je in twee formaten (90 gram en 200 gram). De 90 gram past perfect in het tinnenblikje dat je kan kopen bij lush. Voor 90 gram betaal je 9,95€ en voor 200 gram 16,95€. 

Rosalie
X

You Might Also Like

0 reacties

Laat hier je reactie achter! Ik hoor graag wat je van het artikel vindt

contacteer mij!

Naam

E-mail *

Bericht *

About Me

Popular Posts