Suikervrije granola wafels

16:00:00



Vorige week had ik een recept voor calorievrije cupcakes en vandaag knoop ik er een vervolg aan met deze wafels. 


Ingrediënten
  • 120g Pure Toasted Granola
  • 150 g speltmeel
  • 375 ml water
  • Mespunt bakpoeder
  • Kaneel
  • 2 eieren
Bereiding
Vermaal de granola in een cutter. Meng vervolgens de granola met het water. Laat dit mengsel gedurende minimaal een uur rusten zodat de granola het water kan opnemen. 
Roer vervolgens het speltmeel, de eieren, het bakpoeder en de kaneel er doorheen totdat alles goed gemengd is. 
Vet je wafelijzer in en let het voorverwarmen. Schep vervolgens het beslag in het wafelijzer en bak 6 à 7 minuten. 

Rosalie
X

You Might Also Like

0 reacties

Laat hier je reactie achter! Ik hoor graag wat je van het artikel vindt

contacteer mij!

Naam

E-mail *

Bericht *

About Me

Popular Posts