Granola chocolade cupcakes - gezond tussendoortje

16:00:00



Ik bak regelmatig cupcakes omdat dit makkelijk te maken is en iedereen vind het lekker. Alleen is het niet altijd even gezond. Maar ik heb nu een recept gevonden waardoor je het aantal caloriën kan beperken zodat het een gezond tussendoortje wordt. Lees verder voor het recept.  

Ingrediënten
Bereiding
Verwarm de oven voor op 180°C. Meng alle ingrediënten in een kom.
Giet vervolgens het mengsel in de cupcake vormpjes. Bak gedurende 20 minuten in de voorverwarmde oven. Klaar!

En dit was het! Zo makkelijk maak je deze cupcakes en ze zijn bovendien ook erg lekker.

Wat is je favoriete cupcakes smaak?
Persoonlijk is red velvet met citroen botercreme mijn favoriet!

Rosalie
X



You Might Also Like

0 reacties

Laat hier je reactie achter! Ik hoor graag wat je van het artikel vindt

contacteer mij!

Naam

E-mail *

Bericht *

About Me

Popular Posts