The body shop advent kalender

16:00:00


Vandaag laat ik jullie weer een nieuwe advent kalender zien! Na de l’occitane kalender van afgelopen maandag is het vandaag de beurt aan de meer gekende Body Shop Advent kalender. De body shop advent kalender komt dit jaar weer in 2 versies. Klik verder voor de foto’s en de inhouden te zien van beide kalenders!



Dit is de 24 days of beauty kalender die je € 55 per stuk kost. Voor dit bedrag krijg je alles wat op de foto te zien is. Om het kort samen te vatten krijg je 5 douchegels, 2 handcrèmes, 3 lipbutters, 3 zeepjes, 1 loofa, … .   Een volledige lijst met alle spullen meer gedetailleerd vind je onderaan het artikel.

Deze kalender is voornamelijk gevuld met mini producten en daarnaast vind je voor verzorgingsproducten zoals de loofa’s, bad gloves, gezichtsponsje en de bodybutter. En daarnaast  heb je 3 verschillende make-up producten en dan een nagelvijl en wimperkruller.

Daarnaast heb je ook de 25 days of game changing advent-ures (leuke woordspeling!) voor € 85 per stuk. De kalender verandert na het openen in een kennisspel en daarom krijg je bij deze ook een dobbelsteen die je dan kan gebruiken voor het spelen van dit spel.  Bij deze krijg je ook 5 douchegels, 3 lipbutters, 2 zeepjes, … . Ook hier vind je de volledige lijst met spullen onder aan het artikel.

Ook deze bevat voornamelijk mini producten en daarnaast vind je hier vooral make-up producten. Je krijgt hier 6 make-up producten + een make-up remover.

Dit waren beide kalenders kort besproken, en nu mijn bevindingen!

Als ik heel eerlijk ben spreekt geen een van de boxen mij aan. Ik vind de spullen die er in zitten niet interessant genoeg. Ik verwacht altijd bij dit soort kalenders dat er douchegels in zitten want deze zijn relatief goedkoper en dat er een aantal vullers zoals nagelvijls of loofa's bij zitten. Maar hier ontbreekt er voor mij van wauw producten. Dit zijn producten waarvan je weet dat ze super goed zijn of vernieuwende producten die je misschien niet gauw zelf zou kopen. Maar die je wel aansporen om de box te kopen.

Hier zie ik vooral producten die leuk als extra zijn maar niet de reden zouden zijn om de box te kopen. Bv een lippenbutter van de body shop is goed en dat er een in zit vind ik goed en ik zou er blij mee zijn – maar drie?! Hetzelfde voor de zeepjes en douchegels. Op zich allemaal goede producten maar waarom moeten er zoveel zijn? Ik snap dat het financieel voor hun beter is om die goedkopere producten in te steken maar ik verkies dan een duurdere kalender met betere producten.

En als ik de goedkopere kalender vergelijk met l’occitane (die trouwens goedkoper is dan deze) dan verkies ik die van l’occitane. Naast ook goede kwalitatieve producten krijg je daar 11 diverse producten!  

Dus ik ga deze boxen skippen – ondanks dat alle producten die er in zitten zeker bruikbaar en goed zijn maar ik zou dit dan eerder kopen voor mijn voorraden aan te vullen en niet om leuke / nieuwe producten te ontdekken.
Wat is jouw mening van deze boxen?
Rosalie
xx


De inhoud van de 24 days of beauty kalender:

·         Lip Butter Mango 10 ml

·         hower Gel Mango 60 ml

·         Soap Frosted Plum 25 g

·         Shower Gel Coconut 60 ml

·         Nagelvijl

·         Shower Gel Pink Grapefruit 60 ml

·         Zeep Frosted Berries 25 g

·         Hand Cream Coconut 30 ml

·         Eyelash Curler

·         Body Lotion Mango 60 ml

·         Bath Lily wit Zeep Vanilla 25 g

·         Eye Definer zwart 1,1 g

·         Facial Cleansing Sponge

·         Shower Gel Strawberry 60 ml

·         Lip Butter Shea 10 ml

·         Gentle Eye Make Up Remover Camomile 60 ml

·         Hand Cream Almond 30 ml

·         Bath Gloves rood

·         Body Butter British Rose 50 ml

·         Brush Brow/Lash Comb

·         Born Lippy™ Lip Balm Strawberry 10 ml

·         Body Lotion White Musk 60 ml

·         Glitter Dust Gold 1 g



De inhoud van de 25 days of game changing advent-ures

·         Shower Gel British Rose 60 ml

·         Bunny Headband

·         Zeep Frosted Plum 25 g

·         Body Lotion Strawberry 60 ml

·         Bath Lily wit

·         Eye Definer zwart 1,1g

·         Born Lippy™ Lip Balm Passionberry 10 ml

·         Zeep Mango 100 g

·         Lip Definer Red Siren 1,1g

·         Lip Butter Shea 10 ml

·         Frosted Berries Shower Gel 60 ml

·         Matte Lip Liquid Sydney Amaryllis 014 8 ml

·         Body Butter British Rose 50 ml

·         Gentle Eye Make Up Remover Camomile 60 ml

·         Brush Lipstick/Concealer

·         Shower Gel Coconut 60 ml

·         Gel Pen Liner Black 0,283 g

·         Body Lotion Black Musk 60 ml

·         Born Lippy™ Lip Balm Strawberry 10 ml

·         Shower Gel Mango 60 ml

·         Brush Brow/Lash Comb

·         Hand Cream Almond 30 ml

·         Glitter Dust Gold 1 g

·         Body Butter Almond Milk & Honey 200 ml

·         Houten dobbelsteen

You Might Also Like

0 reacties

Laat hier je reactie achter! Ik hoor graag wat je van het artikel vindt

contacteer mij!

Naam

E-mail *

Bericht *

About Me

Popular Posts